Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (2)Книжкові видання та компакт-диски (59)Журнали та продовжувані видання (82)
Пошуковий запит: (<.>A=Руснак І$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 53
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Руснак І. С. 
Розвиток українського шкільництва в Канаді (кінець ХІХ - ХХ століття) / І. С. Руснак; Чернів. держ. ун-т ім. Ю.Федьковича. - Чернівці : Рута, 2000. - 364 c. - укp.

Досліджено передумови та закономірності імміграції українців до Канади, формування етнічної спільноти як передумови еволюції українського шкільництва. Розкрито етапи та тенденції розвитку системи національної освіти й виховання канадських українців, роль громадських культурно-просвітницьких та учительських організацій у даному процесі. Проаналізовано найголовніші здобутки українських педагогів Канади у дидактичному забезпеченні системи рідномовного навчання, а також виявлено основні тенденції державної політики щодо освіти національних меншин.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(7КАН=Ук)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА600456 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Руснак І. С. 
Українська література Канади і формування національної свідомості канадських українців / І. С. Руснак; Чернів. держ. ун-т ім. Ю.Федьковича. - Снятин : ПрутПринт, 1999. - 128 c. - Бібліогр.: с. 126-127. - укp.

Вперше в українському літературознавстві та педагогічній науці досліджено розвиток української літератури в Канаді наприкінці XIX - на початку XX ст. (піонерська доба), її вплив на формування національної свідомості канадських українців. Проаналізовано соціально-культурні умови становлення і розвитку літературної творчості українців, еволюцію поезії, прози і драматургії, особливості формування національного світогляду представників етнічної спільноти в даний період, що мав вирішальне значення в її самоствердженні та інтеграції до канадського суспільства.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш5(7КАН=Ук)-3,0 + Ш5(Ук=7КАН)-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА598189 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Романюк С. З. 
Іван Боднарчук. Життя і педагогічна діяльність / С. З. Романюк, І. С. Руснак; Чернів. держ. ун-т ім. Ю.Федьковича. - Чернівці : Зелена Буковина, 1999. - 207 c. - Бібліогр.: с. 181-185. - укp.

На основі архівних джерел та опублікованих матеріалів вперше в українській педагогічній науці досліджується життєво-творчий шлях і педагогічна діяльність І.Д.Боднарчука (1910-1990) - відомого педагога, письменника, культурно-просвітницького і громадського діяча української діаспори в Канаді. Всебічно аналізуються умови формування демократичного світогляду І.Д.Боднарчука, його різноманітна педагогічна діяльність як учителя рідних шкіл і курсів українознавства, директора і організатора українських навчально-виховних закладів у Канаді, а також наукова і літературно-художня спадщина подвижника національного шкільництва.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(7КАН=Ук)6-8 Боднарчук І.

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА593245 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Руснак І.  
Кохання - шлюб - щастя (не зовсім ювілейні роздуми над прозою Уласа Самчука) / І. Руснак // Слово і час. - 2005. - № 2. - С. 27-38. - Бібліогр.: 17 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш5(7КАН=УК)-4 + Ш5(УК=7КАН)-4

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж27444 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
5.

Руснак І. С. 
Магістерська робота з педагогіки : Навч.-метод. посіб. / І. С. Руснак, С. З. Романюк; Чернів. нац. ун-т ім. Ю.Федьковича. - Чернівці : Рута, 2005. - 207 c. - Бібліогр.: 40 назв. - укp.

Проаналізовано науково-дослідницьку діяльність студентів, висвітлено методологію наукових досліджень, соціологічні, теоретичні та емпіричні методи досліджень. Розглянуто основні етапи педагогічного експерименту, принципи діагностики педагогічних явищ, рівні педагогічної діагностики, наведено вимоги до неї. Описано методи зведення експериментальних досліджень, структуру магістерської роботи, представлено критерії її оцінки.

Проанализирована научно-исследовательская деятельность студентов, освещены методология научных исследований, социологические, теоретические и эмпирические методы исследований. Рассмотрены основные этапы педагогического эксперимента, принципы диагностики педагогических явлений, уровни педагогической диагностики, приведены требования к ней. Описаны методы свода экспериментальных исследований, структура магистерской работы, представлены критерии её оценки.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311р30-252 + Ч489.511.215

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА660878 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Руснак І. С. 
Охорона праці при роботі з комп'ютером : Навч. посіб. / І. С. Руснак, А. В. Бабюк, О. Є. Федорова; Чернів. нац. ун-т ім. Ю.Федьковича. - Чернівці : Рута, 2005. - 128 c. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.

Проаналізовано фактори, які впливають на функціональний стан користувачів комп'ютерів. Розглянуто принципи професійного відбору операторів комп'ютера, питання їх працездатності, організації та обладнання робочих місць, електро- та пожежобезпеки. Висвітлено медичні та профілактичні заходи щодо збереження здоров'я та підвищення працездатності користувачів комп'ютерів.

Проанализированы факторы, влияющие на функциональное состояние пользователей компьютеров. Рассмотрены принципы профессионального отбора операторов компьютера, вопросы их трудоспособности, организации и оборудования рабочих мест, электро- и пожароопасности. Освещены медицинские и профилактические мероприятия по сохранению здоровья и повышению трудоспособности пользователей компьютеров.


Індекс рубрикатора НБУВ: З973н63я73 + У9(4УКР)390-648я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА663918 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Руснак І.  
Яке обличчя у війни (деякі аспекти історіософії Уласа Самчука) / І. Руснак // Київ. старовина. - 2005. - № 1. - С. 121-127. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Осмислено деякі аспекти, пов'язані з тлумаченням подій Другої світової війни письменником У.Самчуком, з його характеристиками героїв та антигероїв. Охарактеризовоно романи письменника "Чого не гоїть огонь" та "Втеча від себе", висвітлено концептуальні моменти в його творчості.

Осмыслены некоторые аспекты, связанные с толкованием событий Второй мировой войны писателем У.Самчуком, с его характеристиками героев и антигероев. Охарактеризовоны романы писателя "Чого не гоїть огонь" и "Втеча від себе", освещены концептуальные моменты в его творчестве.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш5(7СПО=УК)-4 + Ш5(УК=7СПО)-4

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14441 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Руснак І.  
Народу віддані життя і праця: Творчий шлях Івана Бажанського : Моногр. / І. Руснак, І. Червінська. - Чернівці : Рута, 2003. - 152 c. - Бібліогр.: с. 148-151. - укp.

Висвітлено життєвий та творчий шлях М.Бажанського (1863 - 1933) - визначного українського педагога, письменника, громадського діяча Буковини кінця ХІХ - початку ХХ ст. На підставі аналізу літературних джерел, архівних матеріалів, спогадів сучасників висвітлено багатогранну діяльність письменника, його внесок у розвиток національної освіти та виховання. Обгрунтовано можливості використання творчої спадщини педагога-демократа в розбудові українського шкільництва на сучасному етапі.

Освещен жизненный и творческий путь Н.Бажанского (1863 - 1933) - выдающегося украинского педагога, писателя, общественного деятеля Буковины конца ХІХ - начала ХХ ст. На основе анализа литературных источников, архивных материалов, воспоминаний современников освещена многогранная деятельность писателя, определен его вклад в развитие национального образования и воспитания. Обоснована возможность использования творческого наследия педагога-демократа в развитии и совершенствовании украинского школьного дела на современном этапе.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР3)53-8 Бажанський,І.

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА649730 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Двіжона О. В. 
Методика викладання психології : Навч. посіб. / О. В. Двіжона, І. С. Руснак; Чернів. нац. ун-т ім. Ю.Федьковича. - Чернівці : Рута, 2006. - 232 c. - (Б-ка молодого педагога). - Бібліогр.: с. 226-229. - укp.

Викладено теоретичні та методичні засади викладання теоретичної та прикладної психології, а також особливості застосування психолого-педагогічних знань у повсякденній діяльності психологів. Визначено форми навчальних занять і наведено методику їх проведення. Розглянуто контроль як навчальну діяльність студентів, описано активні (проблемні й інтеративні) методи навчання.

Изложены теоретические и методические основы преподавания теоретической и прикладной психологии, а также особенности применения психолого-педагогических знаний в повседневной деятельности психологов. Определены формы учебных занятий и приведена методика их проведения. Рассмотрен контроль как учебная деятельность студентов, описаны активные (проблемные и интеративные) методы обучения.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю9 р31(4УКР)13 + Ю9 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА673812 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Руснак І.  
Становлення системи українських освітньо-виховних закладів у Канаді / І. Руснак // Позашк. освіта та виховання. - 2007. - № 2. - С. 40-44. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розглянуто заснування українською громадою в Канаді на початку XX ст. національної системи освіти та виховання, до якої входили різні школи (безконфесійні та парафіяльні), курси українознавства (вечірні та вакаційні) та позашкільні освітньо-виховні заклади - бурси, інститути. Значну увагу приділено аспектам заснування та подальшої діяльності українських бурс ім. А.Коцка, ім. митрополита Андрія Шептицького та ім. Петра Могили. Розглянуто вимоги, які ставилися до вихованців у цих бурсах, уклад життя, що привчав до самостійності, формував працьовитість, наполегливість. Висвітлено відомості про створення зазначених освітньо-виховних закладів, а також щодо сприяння активізації української спільності у збереженні традиційних, роками перевірених засобів освітньо-виховної роботи зі зміненими, відповідно до нових умов, формами та незмінною метою національно-культурного виховання канадських українців.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(7КАН=УК)52

Рубрики:


      
Категорія:    
11.

Бигар Г. П. 
Українська педагогічна преса Канади і рідномовне шкільництво в діаспорі : Навч. посіб. / Г. П. Бигар, С. З. Романюк, І. С. Руснак; Чернів. нац. ун-т ім. Ю.Федьковича. - Чернівці : Митець, 2006. - 295 c. - (Б-ка молодого педагога). - Бібліогр.: с. 266-277. - укp.

Висвітлено соціокультурні передумови зародження української педагогічної преси в Канаді. Розкрито процес її становлення та розвитку, роль у розбудові рідномовного шкільництва канадських українців, у боротьбі за збереження української мови в діаспорі та зростання її етнотворчої функції в життєдіяльності етнічної спільноти. Проаналізовано опубліковані в освітянських часописах здобутки педагогічної думки зарубіжних українців другої половини XX ст. в галузі дидактики та методики навчання рідної мови в школах українського закордоння та підготовки педагогічних кадрів.

Освещены социокультурные предпосылки зарождения украинской педагогической прессы в Канаде. Раскрыты процесс ее становления и развития, роль в построении обучения на родном языке канадских украинцев, в борьбе за сохранение украинского языка в диаспоре и возрастании ее этнотворческой функции в жизнедеятельности этнического сообщества. Проанализированы опубликованные в образовательных периодических изданиях достижения педагогической мысли зарубежных украинцев второй половины XX в. в сфере дидактики и методики обучения родному языку в школах украинского зарубежья и подготовке педагогических кадров.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(7КАН=Ук)я73 + Ч612я73-1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА678185 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Руснак І. Є. 
"Я був повний Україною...". Художня історіософія Уласа Самчука : Моногр. / І. Є. Руснак. - Вінниця : ДП ДКФ, 2005. - 406 c. - Бібліогр.: с. 384-387. - укp.

Проаналізовано джерела та витоки, основні аспекти та своєрідність історіософських, естетичних і культурологічних поглядів У.Самчука. Висвітлено різні рівні трансформації географічного простору України й особливості українського "Космо - Психо - Логосу".

Проанализированы истоки историософских, эстетических и культурологических взглядов У.Самчука. Освещены аспекты и своеобразие украинской историософии нового времени в ее глубинной сущности.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш5(7КАН=Ук)-4Самчук,У.3 + Ш5(Ук=7КАН)-4Самчук,У.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА686734 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Руснак І. С. 
Педагогіка і психологія вищої школи : навч.-метод. посіб. / І. С. Руснак, М. Г Іванчук; Чернів. нац. ун-т ім. Ю.Федьковича. - Чернівці : Рута, 2008. - 176 c. - укp.

Розглянуто особливості педагогіки та психології як науки та галузі професійної діяльності. Розкрито принципи, методи, форми організації педагогічного процесу та науково-педагогічної діяльності у ВНЗ. Охарактеризовано сучасний стан і перспективи розвитку системи вищої освіти в Україні. Увагу приділено психолого-педагогічному змісту навчальної та пізнавальної діяльності студентів, методам і формам активізації їх самостійного наукового пошуку.

Рассмотрены особенности педагогики и психологии как науки и отрасли профессиональной деятельности. Раскрыты принципы, методы, формы организации педагогического процесса и научно-педагогической деятельности в ВУЗ. Охарактеризованы современное состояние и перспективы развития системы высшего образования в Украине. Уделено внимание психолого-педагогическому содержанию учебной и познавательной деятельности студентов, методам и формам активизации их самостоятельного научного поиска.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311я73 + Ю940я73

Шифр НБУВ: ВА705171 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Руснак І.  
Центр національної освіти й виховання українців у Канаді / І. Руснак, С. Романюк // Позашк. освіта та виховання. - 2008. - № 2. - С. 37-39. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розглянуто питання виховання національно свідомої генерації українсько-канадської молоді шляхом створення і забезпечення діяльності українських позашкільних освітньо-виховних закладів - бурс та інститутів у 1920 - 1930 рр. Зосереджено увагу на діяльності Інституту ім. митрополита Андрія Шептицького, заснованого в 1934 р. як виховного центру для хлопців-студентів греко-католицького віросповідання, який згодом став одним із провідних чинників національного виховання української католицької молоді та розвитку і збереження української культури на канадській землі. Зосереджено увагу на культурно-освітній праці студентського гуртка, до якого входила майже вся українська національно свідома Католицька молодь обох статей і різних професій, завданням якого було заохочення студентської молоді до організації молодіжних об'єднань і товариств та громадської праці, налагодження зв'язків з іншими українськими осередками для активізації культурно-просвітницької діяльності серед молодих канадських українців, значна частина яких поступово попадала під вплив панівної культури завойовників прерій. Зазначено, що вже в середині 1930-х років прогресивні українські діячі Канади заклали основи того виховного ідеалу українця в діаспорі, який був офіційно затверджений Світовим конгресом вільних українців через три десятиліття, тобто патріота-українця й громадянина країни проживання.


Ключ. слова: українці в Канаді, національне виховання, позашкільний освітньо-виховний , бурса, інститут, студентський гурток, Інститут імені митрополита
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч34(7КАН=УК) + Ч311.352.13

Рубрики:


      
Категорія:    
15.

Руснак І. С. 
Розвиток українського шкільництва в Канаді (кінець ХІХ - ХХ ст.) : Автореф. дис... д-ра пед. наук : 13.00.01 / І. С. Руснак; Ін-т педагогіки АПН України. - К., 2000. - 39 c. - укp.

Здійснено комплексний історико-педагогічний аналіз процесу становлення та розвитку системи українського шкільництва в Канаді (кінець ХІХ - ХХ ст.). Вперше відтворено цілісну картину діяльності українських культурно-просвітницьких, церковних і педагогічних організацій і товариств, а також державних органів Канади щодо розвитку національної освіти та виховання канадських українців. Показано структуру, основні тенденції та напрямки еволюції рідномовного шкільництва, його роль у збереженні української етнічної спільноти в цій країні. Основні результати, положення та висновки дослідження можна використати для викладання педагогіки та історії педагогіки України, розробки наукових основ здійснення національної освіти та виховання, освіти національних меншин у поліетнічній державі, що сприятиме збереженню та передачі педагогічного досвіду.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(7КАН=УК)

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА312052 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Руснак І. Є. 
Художня модифікація національної історіософії в прозі У.Самчука : Автореф. дис... д-ра філол. наук / І. Є. Руснак; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. - К., 2007. - 36 c. - укp.

Вперше в українському літературознавстві в аспекті світоглядного традиціоналізму й естетичного консерватизму досліджено художню історіософію у творчій спадщині У.Самчука як специфічне літературне явище, виникнення якого обумовлено соціально-історичними, індивідуально-авторськими чинниками. Розкрито глибинні зв'язки художньої історіософії У.Самчука з націоналістичною ідеологією Д.Донцова й вісниківців - письменників, об'єднаних журналом "Вісник" (в 1922 - 1932 рр. - "Літературно-науковий вісник"). Вперше цілісно систематизовано й прокоментовано естетичні, культурологічні переконання прозаїка, розкрито сутність його концепції філософії культури й мистецтва. Показано специфіку функціонування історіософських ідей у художній прозі, публіцистиці, мемуаристиці У.Самчука. Зроблено висновок, що історіософічність є одним із засобів інтелектуалізації та модернізації прози письменника. Доведено, що художня історіософія У.Самчука має націоохоронну природу, оскільки осмислення історичного й геоетнічного вкорінення сприяє збереженню української ідентичності, показано її колосальний потенціал для розвитку незалежної української держави.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш5(7КАН=УК)-4 Самчук,У.534 + Ш5(УК=7КАН)-4 Самчук,У.534

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА351962 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Іванчук М. Г. 
Вища освіта і Болонський процес : навч.-метод. посіб. / М. Г. Іванчук, І. С. Руснак; Чернів. нац. ун-т ім. Ю.Федьковича. - Чернівці : Букрек, 2010. - 172 c. - укp.

Розкрито особливості входження України до європейського простору вищої освіти, головні принципи якого відображені в документах Болонського процесу. Охарактеризовано зміст і загальні умови використання Європейської кредитно-трансферної системи як головного чинника забезпечення мобільності студентів і викладачів, підвищення якості підготовки фахівців та діяльності ВНЗ.

Раскрыты особенности вхождения Украины в европейское пространство высшего образования, главные принципы готорого отражены в документах Болонского процесса. Охарактеризованы содержание и общие условия использования Европейской кредитно-трансферной системы как главного фактора обеспечения мобильности студентов и преподавателей, повышения качества подготовки специалистов и деятельности ВУЗ.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4) я73 + Ч484(4УКР) я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА727023 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Інтеграція системи безперервної освіти України в європейський освітній простір: стан, проблеми, перспективи : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., 22 - 24 жовт. 2009 р., Чернівці / ред.: І. С. Руснак. - Чернівці, 2009. - 216 с. - (Наук. вісн. Чернів. ун-ту; Вип. 469. Педагогіка та психологія). - укp.

Висвітлено особистісно орієнтований підхід до професійно-педагогічної підготовки учителів початкової школи (ПШ), культурологічний підхід у дослідженні освітнього простору (ОП) у контексті процесів глобалізації й інтеграції. Розглянуто питання реалізації ідей контекстного навчання у процесі організації проектної діяльності педагогів, інтегрування навчальної діяльності учнів ПШ як складової фахової компетентності учителів іноземної мови початкових класів. Проаналізовано проблему формування організаторських умінь і навичок у контексті емансипаційної теорії. Визначено місце університетської освіти у мережі європейського ОП.

Изложены личностно ориентированный подход к профессионально-педагогической подготовке учителей начальной школы (НШ), культурологический подход в исследовании образовательного пространства (ОП) в контексте процессов глобализации и интеграции. Рассмотрены вопросы реализации идей контекстного обучения в процессе организации проектной деятельности педагогов, интегрирования учебной деятельности учеников НШ как составляющей профессиональной компетентности учителей иностранного языка начальных классов. Проанализирована проблема формирования организаторских умений и навыков в контексте эмансипационной теории. Определено место университетского образования в сети европейского ОП.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 я431(0)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69219 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Інтеграція системи безперервної освіти України в європейський освітній простір: стан, проблеми, перспективи : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., 22 - 24 жовт. 2009 р., Чернівці / ред.: І. С. Руснак. - Чернівці, 2009. - 216 с. - (Наук. вісн. Чернів. ун-ту; Вип. 470. Педагогіка та психологія). - укp.

Розглянуто питання педагогічної підготовки спеціалістів у галузі дошкільної освіти. Викладено компетентнісний підхід до навчання учнів початкових класів. Розкрито науково-теоретичні основи забезпечення професійної спрямованості навчання, аспекти формування музичної культури учнів на уроках музичного мистецтва в сучасних загальноосвітніх навчальних закладах. Висвітлено проблеми та перспективи інтерактивних технологій підготовки класних керівників у системі післядипломної педагогічної освіти, підготовки учителів до фахового самоуправління та саморозвитку у професійній діяльності.

Рассмотрены вопросы педагогической подготовки специалистов в области дошкольного образования. Изложен компетентностный подход к обучению учеников начальных классов. Раскрыты научно-теоретические основы обеспечения профессиональной направленности обучения, аспекты формирования музыкальной культуры учеников на уроках музыкального искусства в современных общеобразовательных учебных заведениях. Освещены проблемы и перспективы интерактивных технологий подготовки классных руководителей в системе последипломного педагогического образования, подготовки учителей к профессиональному самоуправлению и саморазвитию в профессиональной деятельности.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 я431(0)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69219 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Інтеграція системи безперервної освіти України в європейський освітній простір: стан, проблеми, перспективи : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., 22 - 24 жовт. 2009 р., Чернівці / ред.: І. С. Руснак. - Чернівці, 2009. - 216 с. - (Наук. вісн. Чернів. ун-ту; Вип. 468. Педагогіка та психологія). - укp.

Розглянуто питання інтернаціоналізації вищої освіти (ВО) за умов глобалізації світового освітнього простору, підготовки менеджерів до інноваційної професійноі діяльності з використанням новітніх засобів навчання. Висвітлено педагогічну практику в загальноосвітніх навчальних закладах як обов'язкову складову методичної підготовки вчителя. Проаналізовано особливості організації лексичної роботи з дітьми дошкільного віку АР Крим, формування готовності педагогів до взаємодії з батьками учнів, професійної підготовки педагогів у контексті інтегративного підходу. Розкрито педагогічні аспекти гендерного виховання дітей молодшого шкільного віку.

Рассмотрены вопросы интернационализации высшего образования (ВО) в условиях глобализации мирового образовательного пространства, подготовки менеджеров к инновационной профессиональной деятельности с использованием новейших средств обучения. Освещена педагогическая практика в общеобразовательных учебных заведениях как обязательная составляющая методической подготовки учителя. Проанализированы особенности организации лексической работы с детьми дошкольного возраста АР Крым, формирования готовности педагогов к взаимодействию с родителями учеников, профессиональной подготовки педагогов в контексте интегративного подхода. Раскрыты педагогические аспекты гендерного воспитания детей младшего школьного возраста.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 я431(0)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69219 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського